miércoles, 2 de mayo de 2007

Coherencia


Des que vaig entrar a l'universitat, no he deixat d'escoltar, per activa i per passiva, que els impostos són un robatori legitimat. D'altre banda, en canvi, a tothom i totdon li sembla perfecte que els empresaris s'apropiin del superavit que generen els treballadors amb llur feina: Aixó sí que és robatori ! De fet, podem considerar que els impostos, en un gran número de casos, l'unic que fan al redistribuir la riqueza és compensar el robatori de qui s'apropia dels beneficis creats per la feina d'altri. . Voleu una societat sense impostos? doncs molt bé, organitzemos en comunitats autogestionades amb treballs rotatius!

14 comentarios:

Anónimo dijo...

totdon?

Annalí dijo...

totadon seria de fet .. però vaja.. la forma seria tothom i totadon (foneticament és horrible, però és una forma que m'agrada)

Anónimo dijo...

També hem de dir donogeni en lloc d'homogeni? I donosexual enlloc d'homosexual? Ja comences a fer el ridícul amb aquestes xorrades.

hom- és la forma prefixada del mot grec homós, que significa 'el mateix', òstia.

Annalí dijo...

homo- és una arrel que tant pot venir del grec com del llatí. Del grec, es veritat que vol dir "el mateix" (homosexual, homogeni...)

Però si ens fixem en el mot llatí homo hominis, podem veure que no té cap relació amb l'etimologia de l'arrel grega. En aquest cas, homo hominis significa "home" que bno té la mateixa arrel que "dona" que ve de domina dominae, també un mot llatí.

Us en recordeu? dijo...

Ens afegim a la proposta!!

Els impostos són un intent de recuperar la plusvàlua, que aquell robinhoodista de Marx es va inventar.

Marcel Sanromà dijo...

Annalíiiii, queeee, com va la vida de lesbianorra???? LOL

Floreta in the ear forever xDD

Amb carinyo, xD
Marcel.

Anónimo dijo...

Hola totdon!!!

Soc Joel!!
Fa molt temps que no passava per aquí però és que havia trobat un amic i explotava la nostra amistat!!!
Però ha mort l'amic i torno a buscar amics!

Hola soc Joel, vols ser la meva amiga?

Annalí dijo...

Sí home sí! Faltaria més! Identificat i ja quedarem per fer una beerra.

Força Company!

Anónimo dijo...

Hola de nou!

la meva vida no te al.licients suficients si tu no ets la meva amiga. Un món de felicitat es possible si tú acceptes la meva amistat. Pensa q amb el simple fet d'obrir el teu cor feries feliç a un pobre xicotet com jo.

per cert...hola, sóc Joel!

Anónimo dijo...

HOLA annalí crec que sóc un homòfob empedernit....no soporto els homosexuals ni en pintura per males experiències...que m'han tirat la canya i tal...però tot i així em donaria morbo fer-mu amb una lesbiana o amb dues...i no va en conya...em dic marc i sóc de vilanova....espero poder entrar més per el teu blog...tot un descobriment...

Anónimo dijo...

Per favor Annalí. Estic desesperat, necessitu companyia ARA. Em sentu massa sol com per tirar endavant, i crec q dir-me Joel no ajuda en la meva missió d'aconseguir aquesta seguretat i estabilitat que m'aportaria un/a amic/amiga a la meva vida.

És una cridada d'auxili q esper tengui pronte resposta. Gràcies Annalí

Eloy dijo...

Mi padre murio:
-El estado me pidio el 10% de la casa que YA ESTABA PAGADA, del coche YA PAGADO y de un cacho de parking YA PAGADO. fueron 3000€
-El ayuntamiento me pidio 3000 € de plusvalia del piso como si lo fuera a vender.
-Hacienda me reclamo 8000€ por heredar la licencia de mi padre. Y el dia que la venda abre de pagar por la diferencia.
TOTAL:14000€ Que podia yo tener.
Mi madre cobra 1000€ en su trabajo y una misera pension de viudedad de 1000€. Al morir su marido le pidieron 14000€. que por supuesto ubo de sacar de debajo de las piedras porque mi madre no trabajaba y mi padre era taxista. Es eso redistribucion de la renta? O es un puto robo?
Por cierto estoy excluido de la rebaja fiscal de zapatero por ser autonomo. Sera porque no pago ni IRPF, ni IVA, ni Regimen general. Pos pa q lo sepas pago cada trimestre entre impuestos indirectos y directos mas de 3500€ y la actividad de mi padre da 6000€. Que viva la redistribución. Eso da 2500€ al trimestre. Ni mil eurista. Asi que que no se os llene la boca de redistribuciones. El estado es un puto ladron que ve la muerte de un trabajador como una ocasion para extorsionar a la familia. Es una verguenza.

Eloy dijo...

Dita la meva opinio!:

Eyyy! Que tal estas? Se't troba a faltar molt a clase! Ja ningu dona opinions que disentexin del profe.

Espero q a setembre puguis treure-ho tot be. Si no ja sats que puc donar un cop de ma ;)

Aveure si quedem un dia per fer una birra :S que sembla q t'hagi fet algo dolent xq no m'agafes ni el telfon ni re :S. I sisi, jo tb aprecio la teva companyia...per si mai dubtaves.......

Res mes jejej, malegro que el blog sigui rulant be. Encara q no comenti sempre, acostum-ho a llegirlo :P

best regards **

Eloy

Anónimo dijo...

работа В Интернете - Реклама заработок Денег Онлайн державних Доходів облік Доходів Підприємства как Стать Богатым Аудиокниги [b][url=http://plusdruga.ru/]больничный входит в средний заработок[/url] [/b] доход От Сдачи Квартиры
[b][url=http://shtukarus.mg-s.biz]доходы от приватизации[/url] [/b] работа В Интернете Для Мамы трудовой Доход работа В Интернете От 15 Лет [b][url=http://gold-million.ru]заработок для новичков[/url] [/b] как Стать Богатым И Знаменитым. 12 Правил Нлп скачать Бесплатно Как Стать Богатым найти Работу В Интернете

____________________________
http://ustinovka-forum.ru/viewtopic.php?f=1&t=9149
http://wtotorg.com/forum/index.php?/topic/1296-%d0%b1%d1%8b%d1%81%d1%82%d1%80%d1%8b%d0%b9-%d1%81%d0%bf%d0%be%d1%81%d0%be%d0%b1-%d0%b7%d0%b0%d1%80%d0%b0%d0%b1%d0%be%d1%82%d0%b0%d1%82%d1%8c-%d0%be%d0%bd%d0%bb%d0%b0%d0%b9%d0%bd/
http://kazbat.ru/index.php?topic=13874.new#new
http://wot-cb.ru/forum/viewtopic.php?f=30&t=8722